Saturday, May 28, 2011

Mainan Perasaan

Memang lumrah untuk setiap dari kita melalui gelombang turun naik graf emosi ... samada emosi gembira, duka dan apa saja yg berkaitan dengan jiwa. Aku paling mudah terasa tatkala sesuatu perubahan berlaku didepan mata yg juga sekaligus akan menyentuh perasaan.

Arghhh.. mainan perasaan lah yang paling aku tak berapa nak dpt atasi. Mana kan tidak, ianya akan mengganggu gugat apa jua yang aku lakukan selagi benak fikiran aku tk dapat sesuatu jawapan yang menyakinkan.

Harus aku yakin kan diri, kita insan biasa yang senantiasa kekurangan dan melakukan kesilapan demi kesilapan. Tapi sekerap kesilapan yang kita lakukan adakah kita pelajari untuk perbaiki agar tidak berulang lagi.

Semoga segala mainan perasaan yang datang akan pergi tanpa meninggalkan sebarang cela walau sebesar titik noktah ini.



post signature

No comments:

Post a Comment

Hati berkata-kata... tapi tak mampu bersuara tanpa jari-jemari...Terima kasih pada keluhuran hati dan keikhlasan jari-jemari.....sayang dari LadyAna

~ GUEST BOOK ANA ~

FEEL FREE TO SIGN MY GUEST BOOK

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...